Monsters & Mortals - US Creators
The US Creators Pack is a brand new DLC for Monsters & Mortals that adds the popular American YouTube Creator, CoryXKenshin, to the game! Here is what's included in the US Creators Pack: 1. CoryXKenshin (3 skins)