MONOPOLY RABBIDS DLC
Make your Monopoly experience even crazier, with the Monopoly Rabbids DLC. Rabbids invade your game to create a delirious board. This DLC contains a whole customized board with an animated token. A new, more fun way to enjoy your Monopoly game!