MONOPOLY MY LITTLE PONY DLC
The Rainbow power invades Monopoly ! Add some fun, friendship and joy on your board with My Little Pony. This DLC contains a whole customized board with an animated token. It's time to saddle up for the rainbow power and Monopoly !