Mission Pack 3
The 3rd round of Mission Packs with 20 additional missions. Missions of max-level difficulty are awaiting the challenges of elite EDF soldiers. You will encounter missions of such ultimate difficulty that it's almost hopeless. We're counting on you, the special trooper squad of EDF. This is your final mission. Get past the despair. Show those Ravagers what the EDF can do.