Mission Pack 2
The 2nd round of Mission Packs with 20 additional missions. You will be able to play additional missions with difficulty levels that are about middle to late game content in the original game. You can play both offline with 1 to 2 players, and online with up to 4 players in online co-op. You will also find 5 levels of difficulties for each of the missions.