Mina The Hollower
Descend into a frightful world of action-adventure in Mina the Hollower. Take control of Mina, a renowned Hollower hurtled into a desperate mission to rescue a cursed island. Burrow beneath hazards and monsters, whip foes into oblivion, and gear up with an arsenal of sidearms and trinkets. Explore a vast world filled with pixel-perfect graphics, masterful gameplay, beastly bosses, and infectious music. Encounter a cast of bizarre characters, search out secrets in an array of exotic locales, and illuminate the omnipresent darkness in Mina the Hollower, a brand new game from the developers who brought you Shovel Knight! Features: - Hauntingly authentic 8-bit visuals in the style of Game Boy Color, refined for the modern era. - Modern touches abound: detailed animation, widescreen visuals, and rock-solid controls! - Leap, dodge, and burrow through the ground to battle monsters or navigate the world. - Lash at foes with your trusty whip, Nightstar- or choose from an arsenal of weapons, each with a totally different move set. - Discover and utilize a reliquary's worth of unusual Sidearms to gain the advantage in combat. - Collect and equip Trinkets to acquire a variety of exotic effects. Level Mina up to suit your unique playstyle. - Electrifying 8-bit inspired soundtrack by chiptune virtuoso, Jake Kaufman. - Descend into the depths of madness with a bone-chilling, yet heartwarming tale inspired by Victorian Gothic horror. - Explore a huge, dark world brimming with secrets, challenging battles, and interconnected level design.