Medieval & Sengoku Dynasty Bundle
Create your own Dynasty and ensure its long-lasting prosperity or die trying! Play alone or team up with friends to enjoy the ultimate survival and city builder experience in this bundle containing the two critically acclaimed titles "Medieval Dynasty" and "Sengoku Dynasty"! Medieval Dynasty Features: - Defy the seasons: Make sure that neither you nor your population starve or die of thirst. Hunt wild animals, plant crops or trade resources to be ready for anything. - It is in your hands: Without the right tools, you won't get far – whether you're hunting, chopping trees, harvesting or building. But watch out for wear and tear so that your pickaxe doesn't become unusable in the middle of nowhere. - Live and learn: Develop your character, specialize, or become a true jack-of-all-trades as you interact with NPCs, care for your family, explore the lush world, or complete tasks for others. - Start a village: You are a town planner, builder and warden all in one! Co-ordinate the layout, manage the residents, gather resources, produce goods and trade to help the community grow and prosper. Sengoku Dynasty Features: - Take full advantage of the vast world. Begin with a single house, build workshops, forges, taverns and then expand your settlements into multiple flourishing communities throughout the valley. - Unify the war-torn land of Nata Valley. Rogue Samurai and bandit clans have filled the power vacuum and threaten the existence of your peaceful villagers. Liberate new territories and repair infrastructure to explore areas rich in vital resources and open the door to even greater challenges. - Craft tools, weapons, meals or medicine, and cultivate the land. Then learn how to give jobs and tools to your villagers and see your economy and choices grow exponentially. - Skill or grind – it’s up to you: Choose your favorite weapon from sticks and spears to masterfully crafted Katanas (swords) and Yumi (bows). By mastering combos, dashes, blocks and parries you can conquer the world.