M.A.U.S + Mighty Aphid 2
M.A.U.S With his children away on the moon, there is no time to relax for Dr. Cavor. Once again, Victoria is under attack. The aging but brilliant scientist begins research on a new means of defense. After much work, he finds success with Mechanized Assault Unit 19 -- M.A.U.S. There's no time to spare as MAUS must defeat a mysterious robotic horde that lurks on the outskirts of town. With a blaster gun on her arm and the ability to upgrade on the fly, MAUS will travel to outer space, ancient ruins, and an old forest to defeat her enemies. It is a quick, sci-fi adventure inspired by classic 16-bit and 8-bit retro platform games. Mighty Aphid 2 It's World War Worm! Victoria is under siege at the battle front. After a two-year absence, Mighty Aphid returns to battle Lady Bug and her evil horde once again. This time, the villainess has created her own Mighty warriors to take on the pint-sized hero. Run, shoot, swim, dash, and fly. Rescue the innocent. Fight mighty bosses. Earn powerful upgrades.