Unleash hell with the Firefight Pack! Firefight adds seven weapons for use in the single-player campaign: the Indra and Krysae sniper rifles, Reegar Carbine, Harrier battle rifle, Geth SMG, plus the all-new Blood Pack Punisher SMG and Adas Anti-Synthetic rifle!