MARVEL RIVALS - Pick-Up Bundle
Includes a costume for Venom! Complete additional missions to unlock exclusive rewards, including a Venom Namplate, a unique Spray, 200 Chrono Tokens, and 1 event-exclusive Coin. Use the Coin in the event shop to select any costume of your choice! This bundle can only be obtained once. If you purchase it again while owning it, you will receive 300 Lattice.