Map Pack 1
Expand your Lost Planet 3 multiplayer experience with 2 extra maps.In Octagon, NEVEC and the Snow Pirates fight for control over an underground military base. NEVEC must stop the Snow Pirates from sabotaging the secret Akrid testing being done in the nesting rooms. Close quarter combat will have each side fighting for control in deadly circumstances.In Spire, NEVEC and Snow Pirates fight for dominance over a key strategic location high above the ground. Seize each control point to exert dominance. Vital Suits are key in this large, open area. Use them to exert power over the other team and face off against the opposing teams Vital Suits in epic battles.