Mainframent (Windows)
In the most unremarkable places, a door to another, wonderful world can be hidden. It was through such a door that the janitor Kloof fell through when he washed the floor in the server room. The only chance to return home is to turn on the elevator. And for this - to make the supercomputer work, looking for and inserting punched cards into it.