Little Nightmares II Pre-Order Bundle
Pre-order Little Nightmares II and receive the Mokujin Hat as wearable headgear for Mono. Return to a world of charming horror in Little Nightmares II, a suspense adventure game in which you play as Mono, a young boy trapped in a world that has been distorted by the humming transmission of a distant tower. With Six, the girl in the yellow raincoat, as his guide, Mono sets out to discover the dark secrets of The Signal Tower. Their journey won't be easy; Mono and Six will face a host of new threats from the terrible residents of this world. Will you dare to face this collection of new, little nightmares?