Limited Edition Bonus
Transform your darkling's outfit into Jackie's NY cab driver "Crazy Abdul." This bonus content also includes two unique character abilities to help in the fight against the Brotherhood: Gourmet Hearts provides bonus Dark Essence for eating hearts, and Relic Hunter locates collectible items in the world.