Life is Strange: True Colors - Alex Outfit Pack
Expand your wardrobe with four exclusive outfits for Alex, with unique designs that celebrate Valkyrie, the feline fury of the record store, and the other cats of Haven Springs. The Alex Outfit Pack adds 1 optional outfit to your wardrobe in each of the first four chapters. CHAPTER 1 – CURIOSITY IN RED Catch a glimpse of a black cat peeking out from Alex’s dark denim jacket. CHAPTER 2 – HIT THE DECKS This grey cat gets all paws to the dance floor with an unforgettable remix. CHAPTER 3 – HISS-STORY REPEATING Commemorate Valkyrie’s ‘charming’ personality with this allover print shirt. CHAPTER 4 – PURPLE POCKET Feeling lucky? Increase your charm with a pop of purple and a hint of cat. This content requires the base game Life is Strange: True Colors in order to play. The Alex Outfit Pack will be available to pre-order customers at launch of the base game. This pre-order content will be available to purchase after the release of Life is Strange: True Colors.