Legend Pack - Rainbow Six Siege
Solid Snake has joined Rainbow Six Siege! The Legend Pack includes: - Solid Snake operator - An epic 3D Operator Bundle - 1,200 R6 Credits This pack is only available until the end of the season, so get it before it’s gone! R6 Credits are an in-game currency that can be spent in Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. They can be used to purchase in-game items such as the Premium Battle Pass, new operators, and cosmetic items including weapon and operator skins. This bundle is not eligible for refund.