Left 4 Dead Weapons
'As a homage to Valve’s magnificent co-op zombie shooter, we recreated three iconic Left 4 Dead 2 weapons in Dying Light. We want all of you to be able to enjoy them, so you don’t need to spend a penny to lay your hands on them. Just download the free DLC and you will receive three new blueprints, letting you craft Electric Guitar, Frying Pan, and Golf Club right away. Get the Left 4 Dead 2 weapons pack now and have fun delivering crushing riffs, serving killer dishes, and improving your golf swings!