Knights & Guns
Inspired by the classics, developed for the modern audiences. A classic revenge story set in a medieval fantasy world… with a touch of deadly modern firepower just to turn things up to eleven. Fight through the armies of undead, mutants, aliens, machines and beasts in order to get back what is rightfully yours and bring some semblance of peace back to the land. Who knows - if you’re thorough enough you might even discover the history of the kingdom itself, long lost to the scholars of the realm. Knights & Guns brings you to a dangerous world where you will fight, alongside your friend, against demons, ghouls & ghosts. Use shotguns, lasers and the power of chivalry to overcome every obstacle. Become the best version of a knight - one with a gun. Knight in shining armor, fight your way... with Guns!