Kane & Lynch 2 - Greed, Betrayal, Revenge Pack
Play the Exclusive Radio Tower multiplayer map in Fragile Alliance, Undercover Cop and Cops & Robbers multiplayer modes, and in Arcade Mode. Stay sharp with 3 exclusive weapons.