Kane & Lynch 2 - Alliance Assault Pack
Arm yourself for multiplayer with 3 powerful exclusive weapons & 8 masks to conceal your identity. Exclusive weapons: N 77P Silenced – standard issue police revolver, PAC 10 silenced – a small MG and the TOQ Elite – advanced & highly illegal assault rifle.