Just Cause 4 - Los Demonios
Whilst Rico & Javi investigate a newly discovered temple off the shore of Solis, an archaeologist working with the Black Hand unexpectedly releases an ancient demonic force from its imprisonment. A parasitic infestation now spreads across the island, terrorizing its inhabitants and attacking any Black Hand forces that stand in its way. Rico must now tackle a new type of threat and seek out answers to send the demons back from whence they came before it’s too late!