Jimmy Lightning Master Pack
It’s time to get ready for lightning in Peggle 2 . . . Jimmy Lightning! Everybody’s favorite Peggle gopher (from the original Peggle) is back and ready to crush Peggle boards with his unbelievable Multiball power, updated and awesomized for the discriminating Peggle 2 player! The exciting new Jimmy Lightning Master Pack features 10 all-new levels, 10 all-new trials, 30 all-new objectives and 3 achievements that are – yes! – all new. Ride the lightning and join Jimmy for some frantically fabulous Peggle 2 action today!