Jack
Jack, who refers to himself as The Jackal, scrounged the industrial ruins to build his trapper arsenal. To pack a punch, Jack dual wields two pairs of pistols, enabling him to recharge one pair while firing the other. To track and trap the monster, Jack uses a hacked Survey Satellite to locate enemies and his Repulsor gloves to stop the monster in its tracks.