Inhuman Bondage
Plunge your stagecoach into the long-forgotten Catacombs beneath the Kingdom and face a corrosive, oozing threat! Uncover powerful items in this new mini-region, and gain access to The Abomination, a fearsome new playable hero with unique battle mechanics. “Ancient sepulchers oozing with the gelatinous night-soil of a thousand corpses.” Plunge your stagecoach into the long-forgotten Catacombs beneath the Kingdom and face a corrosive, oozing threat! Features: New mini region - The Catacombs, a high risk, high reward region playable on both Confessions and Kingdoms game modes New slime-sodden enemy faction unique to the Catacombs New playable hero: The Abomination The Abomination comes complete with unique trinkets, signature items, and a fully voiced backstory including playable flashback encounters This DLC introduces a new Sluice-sized bonus region to Darkest Dungeon II, along with a fresh faction of enemies. Fight through these putrescent piles of slime to obtain unique combat items and trinkets to modify your heroes and gain the upper hand. Helping you to explore the Catacombs uncharted regions is The Abomination. Unleash the beast within! The Abomination makes his return to the Darkest Dungeon series. This reclusive alchemist comes with a unique battle mechanic, allowing him to transform into a fearsome monstrosity - at the risk of spiraling stress!