Infernal Supporter Pack
“Take up these goods, and imbue them with purpose.” Show your love for Darkest Dungeon II by adopting this Infernal Supporter Pack! The pack is a collection of cosmetic items for players who want to help bolster the work we've done to add many free updates to the game. (Such as Kingdoms!) The Infernal Supporter Pack contains: Infernal weapon kits with special inkfire visual effects. Arm your heroes with implements tainted by the spreading stain. Infernal hero palettes with additional inkfire visual effects. Heed the call of the void and outfit your heroes in gear fit for overcoming the most severe of challenges. 4 exclusive stagecoach skins themed around Catacombs and Kingdoms enemy factions. Cover your coach in dripping slime or quivering sacks of eggs! The above items are visible tokens of our heartfelt gratitude, but know that any support you choose to give means even more!