Indie Bundle
How 2 Escape How 2 Escape is an escape-simulation game where two players will need to cooperate on asymmetrical gameplay and devices. Sclash Sclash is a plug’n play 2D samurai fighting game full of tension where one hit is enough to kill. Play as a hand-drawn samurai in beautiful painted settings and fight your opponent in epic solemn duels where each move matters. Manage well your stamina, breath and take your time to land a deadly hit. Quadroids QUADROIDS IS A MIND-TWISTING PUZZLE-PLATFORMER GAME THAT LETS YOU CONTROL 4 SCREENS SIMULTANEOUSLY! SOLVE MORE THAN 100 LEVELS !