IKE-aramba!
Just when you thought you were done with rescue duty, it’s up to you to save Ike! In this all-new adventure, rescue Ike and leap seemingly endless chasms as you travel through an all-new wing of Quadwrangle Manor. More puzzling challenges await, so download this puzzle pack today!