ICARUS: Console Edition - Tecton Outpost
This map is only playable in Outpost mode. Outposts are more of a creative mode, with no threats, impactful weather, no missions or quests, just build as much as you want. The Tecton Outpost is a handcrafted 1x1km map in the Desert region of Icarus. - Twin waterfalls cascade down the cliffside in the north across sand and rock, with room to center your base around them - A large oasis winds around the map with geysers and lush shorelines - The map edges are made of towering cliffsides, allowing you to build up amongst the clouds with stunning views of the landscape below ‘Tecton’ will appear in your Outposts screen.