ICARUS: Console Edition - Everbark Outpost
This map is only playable in Outpost mode. Outposts are more of a creative mode, with no threats, impactful weather, no missions or quests, just build as much as you want. The Everbark Outpost is a handcrafted 1x1km map in the Forest region of Icarus. - A waterfall in the north flows into a winding river that crosses the map, cutting through the rich forest landscape - Underwater caves are nestled deep in the lakes, a secret trove of valuable ores for the talented diver - Everbark has the richest forests of any outpost, perfect for crafting your treehouses amongst the treetops 'Everbark' will appear in your Outposts screen.