ICARUS: Console Edition - Arcticus Outpost
This map is only playable in Outpost mode. Outposts are more of a creative mode, with no threats, impactful weather, no missions or quests, just build as much as you want. The Arcticus Outpost is a handcrafted 1x1km map in the Tundra region of Icarus. - The scenic landscape of Arcticus slopes gently downward into a large valley with deep crevasses and lightly snow-dusted forests. - Looking up, you'll find an imposing mountain that overlooks the spacious valley below. - Love exploring? An impressive number of caves makes this region perfect for any adventure you have planned. 'Arcticus ' will appear in your Outposts screen.