How 2 Escape Collection
How to Escape Time is running out! Each wagon is timed in different ways that you’ll discover. Running out of time means defeat. The longer you wait, the more difficult it is to see clearly... Both players will need to interact with each other and focus on their sense. Puzzles will require logic, coordination, observation and listening but most of all: communication! No time to chitchat. Get out of the trapped train. Every second is counted. How to Escape: Lost Submarine Put your communication and puzzle-solving skills to the test as you and a partner work together to prevent the start of war! Each of you has a crucial role to play that requires logic, coordination, observation and, above all, communication! As player one, your job is to locate and investigate the inside of the submarine, where you’ll explore and interact with the environment. Your friend is tasked with using the dedicated free companion app* to gather additional information so you both can solve the puzzles together. *Get the free How 2 Escape: Lost Submarine Companion App on your smartphone.