Holmer DLC
Extend your gaming experience with a new official extension for Farming Simulator 15! The Holmer DLC contains 2 brand new vehicles and 7 farming equipment from Holmer, Bergmann and Zunhammer: a sugar beet harvester, a system vehicle with several modules and more. Once downloaded, the additional contents will be available in the in-game shop. Be sure to have sufficient funds to buy them.