Haven
Two lovers gave up everything and escaped to a lost planet to be together. Glide through a mysterious landscape, explore a fragmented world and fight against what’s trying to tear them apart in this RPG adventure about love, rebellion, and freedom. Does love really conquer all? Yu and Kay have escaped to a forgotten planet, leaving everything they knew behind. Play two lovers at the same time as they settle into an unknown world. Explore the planet looking for parts and material to fix your ship and make it a cosy home. Enjoy moments of everyday life as a relatable couple while cooking meals, crafting and collecting precious resources to make it to the next day. Fight against those trying to tear you apart by synchronizing actions in combat, finding the perfect timing and rhythm, while controlling both characters and battling to keep them and their relationship alive. In this unexpected RPG adventure, explore the beautifully eerie and unstable planet while enjoying the thrilling soundtrack of renowned musician, DANGER.