Hammerwatch: Heroic Bundle
This pack includes the first two games of the Hammerwatch series, acclaimed by both players and the critics: Hammerwatch, a hack and slash action adventure, set in a beautiful fantasy pixel art environment where you can play solo or co-op. Pick your favorite class among 6 different ones, each one with unique features and skills, and crawl from bottom to top of Castle Hammerwatch and around the desert in the Temple of the Sun Expansion. Kill hordes of enemies with varied looks and features through unique environments with traps, hidden secrets and puzzles. Heroes of Hammerwatch - Ultimate Edition, a rogue-lite with a lot of persistent progression set in the Hammerwatch universe, and expanding upon it in every way. Choose your favorite hero among 9 classes, and be prepared to encounter endless hordes of enemies, fierceful bosses, traps, puzzles, secrets and lots of loot, as you battle your way through procedurally generated dungeons to reach the top of the Forsaken Spire. The game offers a co-op mode with up-to 3 friends online and includes all 3 DLCs: Witch Hunter, Pyramid of Prophecy and Moon Temple.