Hail to the Icons Parody Pack
Cocked and Reloaded, Duke Nukem Forever’s First Add-On Content, Hail to the Icons Parody Pack, parodies some of gaming’s most iconic battlegrounds and includes four all-new multiplayer maps, each with its own unique weapons and three new game modes.