GRID Launch Edition
GRID is a racing experience like no other. Offering unrivalled wheel-to-wheel racing, GRID returns with an all-new experience where every race is the chance to choose your own path, create your own story and conquer the world of motorsport. Take your place in the GRID World Series and fight in thrilling moment-to-moment battles with the most iconic and desirable race cars – current and classic, from GT through Touring and Muscle to Stock and Super Modifieds – and in some of the world’s most iconic locations. GRID captures every moment of the race, from the adrenaline rush of lights-out to the elation at the chequered flag. Incidents come one right after the other – tight overtakes, bumper-to bumper scrapes and competitive collisions – all heightened by rivalries, team-mates and a nemesis driver who will all either try to help or hinder your progress. Buy now and get your heart racing.