GRAW 2 Throwback Pack 2
GRAW2 Throwback Pack 2 consists of 7 classic maps from Ghost Recon’s illustrious history. In addition to the 7 maps, there is a new game mode called Co-op Exfiltration. All of these maps have upgraded visuals and support all of GRAW2’s thousands of customizable game modes.