Ghostrunner 2 Ice Pack
Equip the chilling power of the cybernetic future today with Ghostrunner 2's first DLC, the Ice Pack! Brace yourself for a bone-chilling experience, with a web-inspired twist that will redefine the way you hack and slash through the neon-lit cityscape. The Ice Pack includes the following in-game cosmetic skins: - Design IC3 Motorcycle Skin - Ice Tarantula Sword and Hand Skin - Black Widow Sword and Hand Skin - Web Cutter Sword and Hand Skin Buy the Ghostrunner 2 Season Pass to lock-in all 4 cosmetic DLC packs including the Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack, and Anniversary Pack, plus the highly anticipated Endless Moto Mode for less. Blood Will Run! *Ghostrunner 2 game not included. Ice Pack included in Ghostrunner 2 Season Pass. Ghostrunner 2 Season Pass included in Ghostrunner 2 Brutal Edition.