Ghostrunner 2 Dragon Pack
Celebrate Lunar New Year and pay homage to the majestic year of the Dragon with the second Ghostrunner 2 cosmetic DLC, the Dragon Pack! Unleash ancient symbols of the most vital and powerful beast of the zodiac, seamlessly blending tradition with the cybernetic landscape and beyond. The Dragon Pack includes the following in-game cosmetic skins: - Design Qi Motorcycle Skin - QiFang Sword and Hand Skin - QiScaled Sword and Hand Skin - QiGalaxy Sword and Hand Skin Plus, with the release of the Dragon Pack all Ghostrunner 2 game owners receive a Free Chinese VO update and Roguerunner.exe Mode expansion. Free updates delivered via patch. Buy the Ghostrunner 2 Season Pass to lock-in all 4 cosmetic DLC packs including the Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack, and Anniversary Pack, plus the highly anticipated Endless Moto Mode for less. Blood Will Run! *Ghostrunner 2 game not included. Dragon Pack included in Ghostrunner 2 Season Pass. Ghostrunner 2 Season Pass included in Ghostrunner 2 Brutal Edition. Free updates delivered via patch.