Furwind
Ф FIGHT A TERRIBLE DARKNESS Ф The old war between ancestors ended with the imprisonment of one of them. Darhûn, who was caged for eras, has been released from his captivity and is ready to take the dark and madness to the forest. Furwind, a young inhabitant of Moontail, is not aware that soon will go to one of the biggest and most dangerous adventures of his life. ◤If you like the classic platform games, colorfull pixel art style, an OST that will inmerse you and challenging adventures, Furwind is your game!!◢ ₪ PUT YOURSELF IN FURWIND´S SKIN ₪ Guide a little fox in his adventure to defeat the big evil forces that is devastating the Forest. ₪ EXPLORE EVERY CORNER OF THE FOREST ₪ Complete the different episodes, exploring levels full of life and color with an unique pixel art style. ₪ LIVE A CHALLENGING EXPERIENCE ₪ Move yourself by the dangerous areas, fulled with traps and risks wich will challenge your skills. ₪ Use your powers ₪ The ancestors have blessed you to reach the most inaccessible places, heal your wounds and fire up your enemies. ₪ Improve your abilities ₪ In Korvo's Mystic Shop you will be able to improve your power-ups and abilities ₪ Fight strong enemies! ₪ Defeat the frightening bosses that are destroying your world. ₪ Enjoy an awesome OST ₪ Live this adventure with an surrounding and inspiring OST with ambiental and atmosferics sound effects that reveal an environment full of life.