From Outcast to Savior
The CastleStorm war continues with ‘From Outcast to Savior,’ featuring a new 20 battle campaign, new hero, new Royal Guard-class troops, new weapons, and new Achievements (100 <G>)! Lead your army into battle across stunning new environments including Stonecrest, The Royal Airport, The Skyship Harbor and the Bladgard Icefields in your quest to capture the belligerent and power-hungry Viking warrior, Chief Ramhorn.