Frog Sqwad
Game Features Tongue First Into Everything - Your tongue is your tool for everything. Swing through the world, grab objects, and nudge your friends into unexpected situations. Better Together in the Sewers - Head into The Sewers together, gather what you can, and make your way back as a team however that ends up looking. Quota, Sorted - Bring back enough food to hit the day’s quota and keep the Swamp King content, unlocking what comes next for your group. If It Exists, Use It - Experiment with anything you find. Stack, pull, and improvise your way through each run. Say Hello to the Locals - The Sewers are full of strange little inhabitants who add just the right amount of disruption. Big Frog Energy - The more you eat, the bigger you become, until you’re rolling through the world as a booming Megafrog. Tiny Frog, Big Help Needed - Drop your food when you take a hit, and you’ll shrink into a tiny frogspawn! Ready for a helping hand from your team. Say It Out Loud - Talk naturally as you play, your frog’s mouth moving along with every laugh and shout shared in the moment. Team Up With Friends Join up to 7 froggy friends for a physics-filled scramble through the sewers. Swing from pipes with your sticky tongue, wrangle oversized food through tight tunnels, solve problems your own way, and occasionally launch each other across the room all in service of the ever-hungry Swamp King. Find Food Explore sewers that never quite stay the same, where each run brings new hazards, strange encounters, and food worth the effort. Keep eating, keep growing, and before long you’ll be rolling around as a delightfully massive Megafrog. ... And Don't Get Eaten! The Swamp King’s appetite grows a little each day. Spend your hard-earned gold on new toys and gadgets to shake up future runs, and work together to keep up with the daily quota. He’s not too picky about where his next meal comes from.