Four In A Row Ultimate
Four in a Row Ultimate (also known as 4 in a Line or Connect 4) is our take on the timeless classic. It’s designed to run smoothly on any device – phones, tablets, Xbox, and PCs. 🎮 Fun for all ages Easy to learn but challenging to master. Test your strategic thinking and see if you can outsmart your opponent! ✨ Key Features Polished design for a smooth and enjoyable experience. Play solo against the AI or challenge a friend in local two-player mode. Relax with chill background music – fully controllable to match your mood. Constantly updated and improved based on player feedback. 📝 How to Play On each turn, a player drops one disc into any column of the grid. The goal is to be the first to connect four discs in a row (horizontally, vertically, or diagonally). If the board fills up and no player connects four, the game ends in a draw.