Forza Horizon 3 Duracell Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to collect, race, and customize including the 2017 Chevrolet Camaro ZL1, 2015 Jaguar XE-S, 1959 BMW 507, 1992 Ford Falcon GT, 1972 Land Rover Series III, 1995 Nissan GTR LM, and 1983 Volvo 242 Turbo Evolution. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 3 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired separately, or as one of the six monthly car packs included with the Forza Horizon 3 Car Pass.