For The King Franchise Bundle
For The King The King is dead, murdered by an unknown assailant. Now the once peaceful kingdom of Fahrul is in chaos. With nowhere left to turn and stretched beyond her means, the queen has put out a desperate plea to the citizens of the land to rise up and stem the tide of impending doom. Will you put an end to the Chaos? For The King II Once beloved by her people, Queen Rosomon has turned against her subjects, casting them into servitude in the darkness of Fahrul’s mines whilst building alliances with sinister and malevolent forces.