Feed Your Cat: New Paths
Feed Your Cat: New Paths is a relaxing cozy puzzle game where you draw paths across a graph of nodes to guide a character carrying food to a hungry kitten. Plan your route carefully: every level presents a new routing challenge that tests your sense of direction and planning. With 60 levels in total, including a gentle tutorial that teaches the mechanics step by step and a full set of puzzles culminating in a tricky final challenge, this game is perfect for players looking for a calm, satisfying brain teaser. Choose between two cozy visual themes, play in English, Portuguese, Spanish, French or German, and enjoy full support for mouse, keyboard and gamepad controls.