Fallout 4: Contraptions Workshop
Machines that sort! Machines that build! Machines that combine! With Fallout 4: Contraptions Workshop, use conveyer belts, scaffolding kits, track kits, and even logic gates to construct complex machines and tricky gadgets to improve your Wasteland settlements. The Contraptions Workshop also includes all-new features like elevators, greenhouse kits, warehouse kits, fireworks, armor racks and much more! (Fallout 4 base game required.)