Enlisted - M3A1 Squad
This pack includes: - A squad consisting of 6 crew members of level 4, including a premium APC driver - A premium M3A1 armored personnel carrier - 200 gold The M3A1 is a half-track APC from WWII. It was delivered to the USSR under lend-lease and was well-rated by crews for its excellent capacity and high passability. It is armed with the 12.7 mm M2HB machine gun with an ammunition load of 2,200 rounds and a 12-second reload time. M3A1 has the maximum speed of 73 km/h, making it an irreplaceable means of delivering divisions to their positions. It is equipped with a powerful engine of 148 h.p. at 3,000 rpm, providing for a quick adaptation to battlefield changes. - The APC can be used as a mobile rally point for the whole team. - Players can choose weapons for each squad soldier by themselves. - It can carry soldiers of allied squads. The total capacity of the M3A1 is 19 soldiers.