Drunk-Fu: Wasted Masters
Drunk-Fu: Wasted Masters is a physics based fighting game. Maniacally laugh to insane ragdolls both locally & online. Flail around in intoxicated fury as you take down your enemies with a variety of techniques and melee weapons. Howl in a drunken rage as you team up with your friends or beat them to a pulp in multiple game modes. Enjoy different alcohol inspired bars all over the world and customize your character to show impeccable taste.