Disney Speedstorm - Special Pack
The Special Pack contains: - 6,400 Tokens* - 2 Golden Pass Credits** - Mowgli (Shards to unlock)*** - Randall (Shards to unlock)*** - Elizabeth Swann (Shards to unlock)*** - 1 Racing Suit for Mowgli - 1 Racing Suit for Randall - 1 Racing Suit for Elizabeth Swann - 1 Kart Livery for Mowgli - 1 Kart Livery for Randall - 1 Kart Livery for Elizabeth Swann Get ready for this thrilling arcade racing experience from Disney Speedstorm! *Tokens are an in-game currency in Disney Speedstorm that can be earned for free by achieving goals in the game, or purchased using real-world money. They are not season-based and can be accumulated. They can also be used to obtain items in the shop. **Golden Pass Credits grant access to a premium tier of seasonal rewards, like liveries, Suits, currencies, Racers, and much more. ***Players will immediately be able to unlock the following Racers: Mowgli, Randall, Elizabeth Swann.